Realitní kancelář RE/MAX loni prodala nemovitosti zhruba za 17 miliard korun, což bylo meziročně o 14 procent více. Hrubý provizní obrat firmy, což je součet provizí všech makléřů, vzrostl rovněž o 14 procent na 700 milionů korun. ... číst celý článek
NOVINKY A BLOGY
Středočeské hejtmanství pronajalo novou budovu hotelu Relax Vrchbělá soukromé firmě Autosport Promotion za 17 tisíc korun měsíčně.Podle realitního makléře se přitom cena podobného pronájmu pohybuje v rozmezí 80 až 150 tisíc korun bez DPH.Kraj se brání, že společnost vyhrála výběrové řízení, do něhož se nikdo jiný nepřihlásil.U firmy Autosport...
Nabídka netradičních nemovitostí, jako jsou například zámky, kostely nebo tvrze, je v současnosti vyšší než zájem investorů. Shodla se na tom většina realitních kanceláří a poradenských firem. Majitelé podle nich chtějí využít příznivé situace na trhu, ovšem pro potenciální kupce jsou problémem například nevyhovující technický stav nebo vysoké...
Se mnou budete do pěti let milionářem
Je to nejlukrativnější adresa v Praze. Přímo na Pražském hradě, konkrétně v Královských zahradách, už čtrnáct let sídlí nadační fond manželů Klausových. Jak nyní zjistil server iROZHLAS.cz, celé roky za velmi příznivý nájem: 500 korun ročně. Podle správní rady nadace tam fond sedí "dlouhodobě provizorně", Správa Pražského hradu to zase vysvětluje...
Češi nakupují byty u moře i v Alpách ...
Češi nakupují byty u moře i v Alpách, leckde vyjdou levněji než v Praze
Účastníme se Houšteckého cyklomaratonu 2017
V sobotu 24. 6. 2017 jsme se zúčastnili 14. ročníku Houšteckého cyklomaratonu - největší sportovní události v regionu a jednoho z největších cyklistických závodů v České Republice. Více než 1 029 závodníků v dospělých kategoriích; trasy 82km | 60km | 26km; skvělá organizace; parádní počasí a úžasná atmosféra závodu ... prostě nezapomenutelný...
Realitní trh je přehřátý, určitě dojde k jeho ochlazení, říká šéf RE/MAX Krajný ... číst článek
Spustili jsme outdoorovou kampaň
Na Svátek práce jsme spustili outdoorovou kampaň "Jsme jediná specializovaná značka RE/MAX, zaměřená na komerční nemovitosti", která poběží na různých billboardových plochách v Praze do konce roku. Cílem kampaně je posílit vnímání brandu RE/MAX COMMERCIAL, která je součástí skupiny RE/MAX, odbornou i širokou veřejností.